fredag den 10. februar 2012

En lille bunke herlighed

Jeg har mange gange været inde på Rasmillas hjemmeside og kigget på hendes fine garn. Og kigget RIGTIG meget på det uld-cashmere, hun har fået et parti af. Jeg vil jo gerne strikke noget til mig selv, så i dag pakkede jeg barnet ned og besøgte Rasmillas fine, fine butik.

Der er BUNKER af lækkert garn og Rasmilla selv er rigtig flink, så det kan klart anbefales. Og jeg købte 10 nøgler uld-cashmere (hvad nu hvis jeg kom til at købe for lidt?? Det kommer ikke igen. Jeg er totalt til fals for den slags tilbud).


Nu går jeg og aer det lidt og overvejer, hvad jeg skal strikke. I første omgang bliver det vist et pandebånd (lige til at overskue) og så skal jeg finde et mønster på en fin trøje.

2 kommentarer:

  1. Uhmm lækkert garn. Er også ved at blive afhængig!
    Hvor ligger butikken egentlig henne?? (uha, farlig oplysning!) Er priserne bare en smule su-venlige??

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Butikken ligger på Hallandsgade 3, 2300. Cashmere er jo sjældent SU venligt (desværre!!), men det her koster 39 kr for 50 g.
      Løbelængden er 285 m/50 g, så 6 nøgler er formentlig nok til en voksentrøje; dvs 234 kr. Det synes jeg er rimeligt for 30% cashmere / 70% uld.

      KH

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...