fredag den 5. juli 2013

Nye hæklebøger - sponsoreret indlæg

Det må være sæson for kreabøger! Og hvorfor ikke? De fleste har vel bedre tid til spændende projekter i ferietid.

Klematis har udgivet to nye hæklebøger fyldt med opskrifter på småting, som sagtens kan tages med ud i liggestolen eller i flyveren.

Den ene, Hæklede Cupcakes fra Elena Nielsen, er fyldt med (surprise!) opskrifter på hæklede cupcakes og div. pynt.



Pynten kunne jeg måske godt finde på at bruge til andre ting - fx som applikationer på børnetøj. Men hæklede cupcakes? Jeg foretrækker klart den spiselige variant.

Lisbeth Lücke Larsen har begået en anden hæklebog - Fine og Farverige Firkanter, du selv kan hækle:



Og der ér virkelig knald på farverne, og nok mere end jeg rigtig synes om, men det er jo en smagssag og man kan jo sagtens bruge andre farver end i opskrifterne. 

Jeg synes håndværket er imponerende, men jeg kommer næppe til at lave, endsige bruge, en hæklet taske lige foreløbig. 

Jeg har fået tilsendt bøgerne gratis fra Klematis, men står selv for vurderingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...