mandag den 1. juli 2013

Wild Olive Summer Stitching club

På en rundtur rundt i blogland (dvs. Blogverden) kom jeg forbi Wild Olive, og det er en GULDGRUBE af fine småbroderier og anden inspiration, jeg kan absolut kun anbefale at kigge forbi.

Mollie har lavet en Summer Stitching Club, hvor man hver mandag i juni, juli og august får en mail med et mønster på et lille bitte broderi beregnet til at sy på en hexagon og så til sidst lave et mini patchworktæppe. (Hvis man melder sig til nu får man selvfølgelig tilsendt alle de forudgående mønstre)

Jeg har meldt mig, og det er sådan nogle fine små mønstre, at jeg kun kan anbefale det. Hvis man ikke vil lave tæppet, kan man jo bruge det til noget andet - fx til en patchworkbold.

Du kan melde dig til her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...